follow us on twitter . like us on facebook . follow us on instagram . subscribe to our youtube channel . announcements on telegram channel . ask urgent question ONLY . Subscribe to our reddit . Altcoins Talks Shop Shop


This is an Ad. Advertised sites are not endorsement by our Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise Here

Author Topic: Νέα εμπόδια για την Εγνατία Οδό: Σε αδιέξοδο ο διαγωνισμός  (Read 711 times)

Offline elodia

  • Hero Member
  • *
  • Activity: 779
  • points:
    2189
  • Karma: 2
  • PRIVATE FEDERATED BLOCKCHAIN
  • Trade Count: (0)
  • Referrals: 0
  • Last Active: June 03, 2019, 04:40:13 PM
    • View Profile

  • Total Badges: 17
    Badges: (View All)
    10 Posts First Post Fifth year Anniversary
Προβληματική και αδιέξοδη συνεχίζει να είναι η ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού, την ώρα που το ΤΑΙΠΕΔ βρίσκεται στο σημείο μηδέν, σε σχέση με τις απαιτήσεις που έχει θέση η Γενική Διεύθυνση Μεταφορών της ΕΕ (DG MOVE) από τις αρχές Σεπτεμβρίου. Τόσο στο θέμα της προσαρμογής της τιμολογιακής πολιτικής με βάση τους ρύπους που εκπέμπουν τα βαρέα οχήματα όσο και στο θέμα της πιστοποίησης 17 σηράγγων εκτιμώμενου κόστους 200 εκατομμυρίων ευρώ που θα απαιτήσει από 2 έως 3 χρόνια για να ολοκληρωθεί!
Πρόκειται για μία απαίτηση που μπαίνει ως προϋπόθεση για την εξέλιξη του διαγωνισμού και για την οποία δεν υπάρχει κανένα βήμα προόδου.

Η ιδιωτικοποίηση έχει βαλτώσει για τα καλά καθώς τα εμπόδια που συνεχώς ανακύπτουν στην παραχώρηση του έργου και η εφαρμογή αυστηρών κοινοτικών οδηγιών για την οδική ασφάλεια, δημιουργούν τεράστιες καθυστερήσεις αλλά και επιπλέον κόστος που κάνουν πολλούς (μεταξύ σοβαρού και αστείου), να σχολιάζουν «ότι στο τέλος οι παραχωρησιούχοι θα μας ζητήσουν λεφτά για να πάρουν τον αυτοκινητόδρομο αντί να μας δώσουν».

Πριν ένα μήνα εστάλησαν στις υπηρεσίες των Βρυξελλών, διευκρινίσεις από το υπουργείο Υποδομών ως προς τις ενστάσεις της DG MOVE αναφορικά με τη υποβληθείσα τιμολογιακή πολιτική του έργου. Υπενθυμίζεται πως η Κομισιόν έχει απορρίψει τα τιμολόγια της Εγνατίας που είχαν υποβληθεί στο πλαίσιο της ιδιωτικοποίησης τον περασμένο Ιούνιο καθώς έχει ζητήσει η τιμολόγηση στα βαρέα οχήματα άνω των 3,5 τόνων να γίνεται με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους. Επιπλέον έχει ζητήσει την πιστοποίηση των σηράγγων από την αρμόδια Διοικητική Αρχή Σηράγγων (ΔΑΣ).

Όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές της Κομισιόν, οι ελληνικές αρχές δηλώνουν πλήρη αδυναμία στην συλλογή αξιόπιστων στοιχείων σχετικά με το στόλο των βαρέων οχημάτων αλλά και την κατηγοριοποίησή του με βάση την κλάση του οχήματος (euro 5, 6). Kατ΄επέκταση όπως σημειώνουν στην Ελλάδα δεν υπάρχουν στοιχεία για την σύνθεση του στόλου των βαρέων οχημάτων και την κατανομή του με βάση τις εκπομπές των ρύπων καθώς μόνο οι πρόσφατες άδειες κυκλοφορίας αναγράφουν την κατηγορία του οχήματος. Στις υπόλοιπες που είναι και ο μεγαλύτερος όγκος, απαιτείται μεγαλύτερη ανάλυση κριτηρίων της άδειας κυκλοφορίας για να διαπιστωθεί η τεχνολογία του οχήματος, κάτι που όπως υπογραμμίζεται καθιστά ανυπέρβλητες τις δυσκολίες στην εφαρμογή του μέτρου. Για το λόγο αυτό, το υπουργείο προτείνει την εφαρμογή ηλεκτρονικών διοδίων από την έναρξη της παραχώρησης του έργου. Υπενθυμίζεται ότι κατόπιν ισχυρών πιέσεων των θεσμών, η Εγνατία έχει εξαιρεθεί από την άμεση υποχρέωση του αναλογικού συστήματος διοδίων με προοπτική να υιοθετηθεί από τον παραχωρησιούχο, είτε αναπτύσσοντας ένα δικό του σύστημα είτε υιοθετώντας το ηλεκτρονικό σύστημα που έχει σχεδιάσει το υπουργείο και έχει προκηρύξει σχετικό διαγωνισμό.

Στο υπουργείο Υποδομών υποστηρίζουν ότι ο χειροκίνητος τρόπος είσπραξης διοδίων δημιουργεί δυσκολίες στην κατηγοριοποίηση των οχημάτων με βάση την κλίμακα Euro και «έχει προβλήματα ελέγχου, προσωπικών δεδομένων καθιστώντας την διαδικασία μη αξιόπιστη και εφαρμόσιμη». Όπως μάλιστα έχουν παραδεχτεί και οι σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ, ο επίμαχος τρόπος θα απαιτήσει αναβαθμίσεις του συστήματος συλλογής διοδίων σε μια διετία, δημιουργώντας επιπλέον κόστος προκειμένου ο ιδιώτης που θα αναλάβει την Εγνατία να εφαρμόσει αναλογικό σύστημα δορυφορικής και οπτικής αναγνώρισης.

Τις μεγάλες καθυστερήσεις στην υλοποίηση του έργου μνημονεύει και η μεταμνημονιακή ευρωπαϊκή έκθεση στο πλαίσιο της ενισχυμένης εποπτείας της ελληνικής οικονομίας. Όπως αναφέρει, η ιδιωτικοποίηση χαρακτηρίζεται από συστηματικές καθυστερήσεις όσον αφορά την ολοκλήρωση των σταθμών διοδίων που βρίσκονται υπό κατασκευή, την υλοποίηση των εκκρεμοτήτων λόγω διαφόρων καθυστερήσεων που οφείλονται είτε στην Eγνατία ΑΕ είτε στο υπουργείο Υποδομών, στην έναρξη της κατασκευής όλων των υπολειπόμενων μετωπικών και πλευρικών σταθμών διοδίων αλλά και στην υποβολή των απαραίτητων εγγράφων για την πιστοποίηση σηράγγων. Στην έκθεση σημειώνονται και οι καθυστερήσεις από την πλευρά του υπουργείου Υποδομών στην έκδοση της σχετικής Κοινής Υπουργικής Απόφασης για τη λειτουργία του ήδη κατασκευασμένου σταθμού διοδίων της Ασπροβάλτας αλλά και στην υποβολή όλων των τεχνικών προδιαγραφών για το σύστημα ηλεκτρονικών διοδίων.

https://www.newmoney.gr/business-stories/378681-nea-empodia-gia-tin-egnatia-odo-se-adieksodo-o-diagonismos

██████████▀▀▄▄▄▄▄▄▄▄▀▀██████████
████████▀░▄██████████▄░▀████████
██████▀░████████▀▀▀█████░▀██████
█████░░███████▀░░░░██████░░█████
████░░██████▀░░▄██░███████░░████
███░░█████▀░░▄███░▄████████░░███
████████▀░░▄████░░██████████▀▀██
█░░░░██░░▄█████░░█████▀░░██░░░░█
██████████████░░████▀░░▄████▄▄██
███░░████████▀░███▀░░▄█████░░███
████░░███████░██▀░░▄██████░░████
█████░░██████░░░░▄███████░░█████
██████▄░█████▄▄▄████████░▄██████
████████▄░▀██████████▀░▄████████
██████████▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄██████████

           ZROCOR  -  PRIVATE   FEDERATED   NETWORK         
MOST ACCESSIBLE PLATFORM FOR SELF-ACTUALIZATION
                   FACEBOOK                         TWITTER                         GITHUB                          

██████████▀▀▄▄▄▄▄▄▄▄▀▀██████████
████████▀░▄██████████▄░▀████████
██████▀░████████▀▀▀█████░▀██████
█████░░███████▀░░░░██████░░█████
████░░██████▀░░▄██░███████░░████
███░░█████▀░░▄███░▄████████░░███
████████▀░░▄████░░██████████▀▀██
█░░░░██░░▄█████░░█████▀░░██░░░░█
██████████████░░████▀░░▄████▄▄██
███░░████████▀░███▀░░▄█████░░███
████░░███████░██▀░░▄██████░░████
█████░░██████░░░░▄███████░░█████
██████▄░█████▄▄▄████████░▄██████
████████▄░▀██████████▀░▄████████
██████████▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄██████████


Altcoins Talks - Cryptocurrency Forum


This is an Ad. Advertised sites are not endorsement by our Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise Here


 

ETH & ERC20 Tokens Donations: 0x2143F7146F0AadC0F9d85ea98F23273Da0e002Ab
BNB & BEP20 Tokens Donations: 0xcbDAB774B5659cB905d4db5487F9e2057b96147F
BTC Donations: bc1qjf99wr3dz9jn9fr43q28x0r50zeyxewcq8swng
BTC Tips for Moderators: 1Pz1S3d4Aiq7QE4m3MmuoUPEvKaAYbZRoG
Powered by SMFPacks Social Login Mod