מנכ"ל NCash, לכאורה, שיתף וידאו באמצעות YouTube והגיב בהבהרה.
הם אומרים:
"לאור השמועות האחרונות המתפשטות בקרב קהילת המשקיעים שלנו, אנחנו רוצים להבהיר כמה דברים כמו חזון הגרעין. שמנו לב כי כמה אנשים לתקשר עם כמה מותגים שאנחנו עובדים איתם, כי כמה מותגים אלה מסרבים לעבוד איתנו.
המותגים הגלובליים פועלים באמצעות מגוון רחב של רשתות זיכיון ומפיצים. אנחנו עובדים עם מפיצים וזיכיונות של מותגים אלה. השותפות שלנו ותנאי ההסכם שלנו עשויים להיות עם המפיצים המייצגים מותגים אלה והם אינם רשאים לשתף את פרטי פעילותם עם המרכזים שלהם.
אנו יודעים כי שותפויות אלו הן משפטיות, ואנו יודעים כי Nucleus Vision מספק מידע מודיעיני ופרסום לא מקוון עבור כל אחד מהמותגים הללו (באמצעות מפיצים או זכיינים), גם אם אנו מבינים כי פער תקשורת זה גורם לבלבול רב מדי. בימים הקרובים נוודא שתנאי השותפות שלנו יועברו למשרדים המרכזיים הרלוונטיים לכל אחד בשרשרת הערך של מפיץ / זכיינות.