follow us on twitter . like us on facebook . follow us on instagram . subscribe to our youtube channel . announcements on telegram channel . ask urgent question ONLY . Subscribe to our reddit . Altcoins Talks Shop Shop

This is an Ad. Advertised sites are not endorsement by our Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise Here

Author Topic: [Announcement] Penalty for low quality posts.  (Read 1914 times)

Offline Stuart

• Activity: 1161
  • FRX: Ferocious Alpha
  • Trade Count: (0)
  • Referrals: 2
  • Last Active: March 02, 2023, 08:45:36 PM
    • View Profile

• Total Badges: 23
    Badges: (View All)
    Fifth year Anniversary Fourth year Anniversary 10 Posts
[Announcement] Penalty for low quality posts.
« on: May 23, 2019, 12:05:54 AM »
E get on talk wat say This na the reason we nor fit get better things

One bad belly go always de to make sure say em cheat the system.

For this forum, you fit don notice say we get easy ranking up system, wey be say, person nor oh need to wait for months before em rank up.....
Because of this thing, some people come de abuse am. To give this people negative karma, nonor oh push them to improve their posting quality.

For example, I done see plenty accounts them, wey de reply with 1 or 2 words just to increase post count. Even sef, one account de reply "that is great" for almost everything.

We nor oh fit let this kin thing to continue, na make I de introduce The Low Quality Penalty.

If you see that kin member, abeg, pm me, or send the person the link to the original post https://www.altcoinstalks.com/index.php?topic=13796 

The penalty oh be the reduction of em post count, thus em fit loss or reduce for rank.

Anybody wey de post low quality replies every time, or em de bump threads with duplicated contents or em de like to quote previous text, go suffer from this penalty.

My Advice

If you wan grow your rank, no wahala, I nor get yawa with that one, but rank with quality posts and not nonsense.
Best options:
1. Post questions/answers for this section.
2. Put mouth for matter and give us your own idea, the way you see am.

Updates:
Shap shap replies and post wey de short nor de count again.

Altcoins Talks - Cryptocurrency Forum

[Announcement] Penalty for low quality posts.
« on: May 23, 2019, 12:05:54 AM »

This is an Ad. Advertised sites are not endorsement by our Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise Here

ETH & ERC20 Tokens Donations: 0x2143F7146F0AadC0F9d85ea98F23273Da0e002Ab
BNB & BEP20 Tokens Donations: 0xcbDAB774B5659cB905d4db5487F9e2057b96147F
BTC Donations: bc1qjf99wr3dz9jn9fr43q28x0r50zeyxewcq8swng
BTC Tips for Moderators: 1Pz1S3d4Aiq7QE4m3MmuoUPEvKaAYbZRoG