follow us on twitter . like us on facebook . follow us on instagram . subscribe to our youtube channel . announcements on telegram channel . ask urgent question ONLY . Subscribe to our reddit . Altcoins Talks Shop Shop

This is an Ad. Advertised sites are not endorsement by our Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise Here Ads bidding Bidding Open

Author Topic: If Naija Shops Begin Accept Cryptocurrency, How You Go Feel?  (Read 6106 times)

Offline Gormicsta

• 1 strike
  • Activity: 231
  • Trade Count: (0)
  • Referrals: 2
  • Last Active: April 08, 2024, 08:09:26 PM
    • View Profile

• Total Badges: 12
    Badges: (View All)
    Quick Poster too active, 25 Posts in one day 100 Posts
Re: If Naija Shops Begin Accept Cryptocurrency, How You Go Feel?
« Reply #15 on: February 14, 2024, 06:03:50 AM »
Smile... I go feel very happy o because e go really dey helpful in terms of spending, because you buy plenty things but assuming say na naira wetin you go buy no go plenty but with crypto, e go make person buy almost everything wey person need, e go really make sense if we use crypto for our country Naija.

Altcoins Talks - Cryptocurrency Forum

« Reply #15 on: February 14, 2024, 06:03:50 AM »

This is an Ad. Advertised sites are not endorsement by our Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise Here Ads bidding Bidding Open

Offline DaNNy001

• Activity: 589
  • Anonymous Bitcoin Mixer
  • Referrals: 0
  • Last Active: Today at 11:27:11 AM
    • View Profile

• Total Badges: 14
    500 Posts Topic Starter Poll Voter
« Reply #16 on: February 14, 2024, 10:46:59 PM »
If you enta shop rite or spar and u buy something finish, dem come show you option of payments. And inside that option, top 5 cryptocurrency coin dey dia. Nah how u go feel?
Nai be say the country don go far be that because as far I know these things only happen in countries that are crypto friendly and I know say we Nigerian get love for Bitcoin oo but the leaders still dey lag on the full time implementation of Bitcoin for some legal purpose. I don see video and clips of how different countries their shops and mall dey accept Bitcoin and other crypto as payment method especially for Switzerland omo it's too common there as even the least barbing salons sef dey accept crypto.

Offline Sokani

• Activity: 462
  • Last Active: Today at 07:15:55 PM
    • View Profile

• Total Badges: 13
    Poll Voter Topic Starter Karma
« Reply #17 on: February 14, 2024, 11:05:34 PM »
If you enta shop rite or spar and u buy something finish, dem come show you option of payments. And inside that option, top 5 cryptocurrency coin dey dia. Nah how u go feel?
Honestly, I go dey happy say Spar or Shoprite don begin to accept cryptocurrency as a means of payment for their business in Nigeria because if big brands like that fit take the giant stride, other businesses, whether big or small go follow suit and e go help increase the adoption rate. But still on still, if I use Spar or Shoprite, I go still like to pay with fiat because I go like make my crypto dealings dey very discreet.

Offline SmartGold01

• Activity: 1080
  • Coinomize.biz
  • Referrals: 2
  • Last Active: Today at 03:20:54 PM
    • View Profile

• Total Badges: 16
    1000 Posts Poll Voter Topic Starter
« Reply #18 on: February 17, 2024, 11:43:05 PM »

Na sometin of joy be that because if i no put my cryptocurrencies for investment i go pull am take pay but with way this market dey worry i no go like touch my any of my coin to pay for any good currently because the market still dey rise, and dollar self still dey increase so now both cryptocurrency and naira dey on bull run like this, i no go release any of them till i see say e don reach my targets.

Offline goaldot

• Activity: 60
  • Last Active: April 07, 2024, 08:05:43 AM
    • View Profile

• Total Badges: 6
    50 Posts Topic Starter 10 Posts
« Reply #19 on: February 20, 2024, 06:25:11 AM »
Yes, it go be sweet and easy for one to buy wetin em wan buy come pay with crypto. You know our Naija sweet well well. Dem fit say if you wan pay with crypto see dey price, if na naira you go pay that price. I come remember wen we dey cashless, dey go say if you wan pay with your card you go put charge or price dey different. If na cash price dey cheaper.

Offline EluguHcman

• Activity: 258
  • Last Active: Today at 06:13:19 PM
    • View Profile

• Total Badges: 9
    Poll Voter Karma Topic Starter
« Reply #20 on: February 20, 2024, 02:35:35 PM »
I wouldn't feel surprised because that is a private sector and they are never restricted from transacting with the crypto currencies. The owners of those above mentioned enterprises are both multi entrepreneurs whom are aware about the crytop technological systems. They could even may had been one of the top crytop investors in this within the localities but due to the custodian policies about the technology which every wise Investors has choosed to stay anonymous, we wouldn't know if they are in or out of crytop industry.
What I expects is a massive acceptance of crypto currencies in the senses that even the little businesses could also accept the financial technological systems

ETH & ERC20 Tokens Donations: 0x2143F7146F0AadC0F9d85ea98F23273Da0e002Ab
BNB & BEP20 Tokens Donations: 0xcbDAB774B5659cB905d4db5487F9e2057b96147F
BTC Donations: bc1qjf99wr3dz9jn9fr43q28x0r50zeyxewcq8swng
BTC Tips for Moderators: 1Pz1S3d4Aiq7QE4m3MmuoUPEvKaAYbZRoG