Μετά από το Facebook, το Twitter και το Google, η Microsoft ακολουθεί την τάση να απαγορεύει τις διαφημίσεις που σχετίζονται με κωδικό πρόσβασης. Τέτοιες διαφημίσεις δεν θα εμφανίζονται στη μηχανή αναζήτησης του Bing μετά τον Ιούλιο του 2018.
Ο διαχειριστής της πολιτικής διαφήμισης της Microsoft, Melissa Alsoszatai-Petheo, εξέδωσε μια ανακοίνωση σχετικά με την απόφαση:
Αξιολογούμε πάντα τις πολιτικές μας για να παρέχουμε μια ασφαλή και συναρπαστική εμπειρία για τους χρήστες του Bing και το οικοσύστημα ψηφιακών διαφημίσεων. Δεδομένου ότι τα κρυπτογραφημένα χρήματα και τα συναφή προϊόντα δεν ρυθμίζονται, θεωρούμε αυτά τα περιουσιακά στοιχεία και τις σχετικές εταιρείες ως δυνητικό κίνδυνο να αυξήσουν την πιθανότητα να εξαπατηθούν ή να εξαπατήσουν τους καταναλωτές κακόβουλους χρήστες.
Σύμφωνα με την εξήγηση, ο κύριος λόγος πίσω από την απαγόρευση απορρέει από τη μη υπάρχουσα ρύθμιση των κρυπτογραφικών νομισμάτων που προβλέπουν οι χρήστες του Bing
Η Melissa Alsoszatai-Petheo πρόσθεσε:
Για να προστατέψουμε τους χρήστες μας από αυτόν τον κίνδυνο, αποφασίσαμε να επιτρέψουμε διαφημίσεις για προϊόντα που σχετίζονται με κρυπτογράφηση και δυαδικές επιλογές χωρίς τροποποιήσεις.
Με την ανακοίνωση, ο Bing ανακοίνωσε ότι θα εφαρμόσει την παγκόσμια απαγόρευση της κρυπτογράφησης τον Ιούνιο. οι υφιστάμενες συμβάσεις θα συνεχιστούν μέχρι τις αρχές Ιουλίου. Μετά από αυτό, οι απαγορεύσεις θα εφαρμοστούν πλήρως.