follow us on twitter . like us on facebook . follow us on instagram . subscribe to our youtube channel . announcements on telegram channel . ask urgent question ONLY . Subscribe to our reddit . Altcoins Talks Shop Shop


This is an Ad. Advertised sites are not endorsement by our Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise Here Ads bidding Bidding Open

Author Topic: Портрет професії маркетолога  (Read 2226 times)

Online epidemia

  • Moderator
  • Padawan
  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
  • Activity: 10528
  • points:
    12835
  • Karma: 1391
  • Mixero: Privacy by XMR (Monero) bridge
  • Trade Count: (0)
  • Referrals: 50
  • Last Active: Today at 09:16:31 PM
    • View Profile

  • Total Badges: 34
    Badges: (View All)
    Fifth year Anniversary Fourth year Anniversary 10 Posts
Портрет професії маркетолога
« on: January 13, 2019, 07:49:43 PM »

У будь-якій компанії є свої продукти і, відповідно, споживачі. Щоб краще розуміти останніх, фірми потребують досвідчених маркетологів, завданням яких є враховувати побажання та клієнтів та знаходити ринки збуту.

Хто такий маркетолог?

Маркетолог (або ж менеджер з маркетингу) – це посадова особа фірми, що здійснює аналіз маркетингової ситуації, реалізацію планів і контрольні функції.

Маркетолог повинен бути професіоналом у вивченні та розумінні смаків клієнтів і у плані просування продукту. Його завдання полягає в тому, щоб досліджувати, які товари матимуть попит, робити прогнози та розробляти рекомендації.

На основі досліджень маркетолог повинен допомагати реалізовувати продукти, зокрема планувати рекламну кампанію. Саме від роботи представника цієї професії залежить успіх будь-якого бізнесу – адже жодна фірма не зможе вижити на ринку, якщо буде виробляти незапитану продукцію, яка не знайде свого споживача.

Основні завдання спеціаліста з маркетингу

Для представників галузі не таємниця, що маркетолог повинен бути всебічно розвиненим, адже йому часто доводиться виконувати набагато більше завдань, і не обмежуватись виключно основними обов’язками. Та все ж, ми виділили три основні завдання представника цієї професії.

1. Вивчення та дослідження клієнтів компанії, задоволення їхніх вимог та потреб щодо проекту.
2. Аналіз конкурентів, прийняття важливих заходів щодо випередження конкурентів.
3. Аналітика власних основних показників діяльності, до яких можна віднести прибуток та товарообіг.

Огляд професії зсередини

Зокрема, своїм досвідом поділились:

Володимир Малакчі, СМО 482.solutions;
Максим Уперяка, СЕО та фаундер SWIDOM;
Максим Недобор, Community Manager в Hacken.


Яка ваша поточна позиція у цій галузі?
Володимир Малакчі:
Зараз я займаю позицію Chief Marketing Officer в 482.solutions, яка є однією із лідуючих компаній у розробці блокчейн-рішень для бізнесу. Ми інтегруємо технології, які допомагають бізнесу еволюціонувати.

Максим Уперяка:
Я засновник, СЕО та за сумісництвом СМО у компанії SWIDOM, яка робить комплексний консалтинг та сервіс-провайдинг блокчейн-проектів.

Максим Недобор:
Я – продуктовий маркетолог HKN Token та Community Manager в Hacken Ecosystem.

Які ваші основні завдання та обов’язки як маркетолога крипто- та блокчейн-проектів?

Володимир Малакчі:
Основне завдання маркетолога крипто- та блокчейн-проектів таке ж, як і в інших сферах: коли ти отримуєш геніальну ідею розробників, необхідно провести маркетинговий аналіз, зрозуміти ідеального клієнта. Дуже важливо не просто пропонувати продукт, а розуміти, які проблеми ваших клієнтів він вирішує, чим він їм важливий.

Після проведеного аналізу, виходячи з проблем, які вирішує продукт, можна приступати до “запакування” проекту для аудиторії. Створення маркетинг-стратегії, підготовка презентаційних файлів, створення лендингів, вороки продажів тощо.

Частіше за все проекти невеликі, тому маркетолог ще бере на себе завдання рекламного відділу, підготовкою рекламних матеріалів, стратегії роботи з медіа та PR-напрямками.


Максим Уперяка:
Завдання перед маркетологами як блокчейн-проектів, так і НЕ блокчейн-проектів, стоїть одне. Це стосується довгострокової вартості для акціонерів та власників бізнесу, яка виражається або в гіперпрості, якщо ми говоримо про стартапи, коли треба показувати трекшн для інвесторів, або ж в продажах та залученні клієнтів та генерації прибутку, якщо це транзакційний бізнес.

Якщо ж говорити про маркетинг блокчейн-протоколів, які не мають ні акціонерів, ні чогось подібного, окрім токенхолдерів, то тут завдання полягає в побудові як можна більш сильного бренду і ком’юніті довкола нього, технології, продукту та навчання цієї аудиторії так, щоб флуктуація ціни відносно біткоїна була менш істотною при падінні, але швидше росла під час зростання.

Відповідно, завдання завжди різні. Єдине, дуже велику роль грає ком’юніті, яке зазвичай не є якимось значущим гравцем традиційного маркетингу.

Що ще цікаво, у криптомаркетингу, якщо ти приходиш як маркетолог, ти скоріше за все виявляєшся єдиною людиною в компанії з якимось в принципі бізнес-комунікаційним бекграундом посеред розробників, які не хочуть розмовляти із зовнішнім світом. Тобі доводиться з одного боку витрачати набагато більше зусиль, щоб будувати процес всередині і витягувати інформацію з усіх працівників та засновників. А з іншого, тобі доводиться відповідати не лише за якісь напрямки, в яких ти професіонал (трафік, копірайтинг), а й закривати все те, що пов’язано з комунікаціями.

І ще у блокчейні дуже велику роль грає репутація, довіра (що очевидно). Відповідно, молодий проект цю репутацію та довіру не може швидко заробити, але може швидко отримати, купити чи забрати у едвайзерів, партнерів та інших гравців.

Тому на плечі маркетолога також лягає залучення сильних партнерів для того, щоб зробити певний піар-кейс та підвищити репутацію токена, платформи, проекту тощо.


Максим Недобор:
Перш за все – це ком’юніті та його “здоров’я”. Кожен учасник ком’юніті хоче відчувати себе особливим і бути причетним до чогось більшого, ніж він сам.

Рік тому, ми думали що ком’юніті – це зобов’язання мовою фінансів, яке постійно вимагає ресурсів, уваги та певних коштів для того, щоб воно було активним та не плямувало репутацію команди. Зараз же ком’юніті – це актив, який приносить нам зростальну обізнаність про наш бренд, лідів, готових клієнтів, яким треба лише відправити офер, а також особисті контакти з іншими проектами в індустрії.

Власне, мої обов’язки і полягають в тому, щоб направляти та кристалізувати бажання ком’юніті допомагати компанії та визначати релевантні винагороди для них за певні дії. Також я відповідаю за продуктовий маркетинг нашого токена, який є основою для віри ком’юніті в нас.

Якими якостями повинен володіти представник цієї професії?

Володимир Малакчі:
Основна якість, на мою думку, це все ж розуміння психології людей. Коли ти плануєш чергову кампанію, пакуєш проект, важливо бачити очима кінцевого користувача. Треба знати, які емоції ти хочеш в ньому розбудити, про що змусити думати, що показати, а що приховати.

Також важливо слідкувати за всіма трендами, які дуже залежать від того, на який ринок працюватиме твій проект початково. Ну і звісно ж – комунікабельність.

У криптоіндустрії важливо завжди бути на зв’язку. Цей ринок дуже маленький, лише формується і частіше за все усі знають одне одного.

Максим Уперяка:
Тут дуже важливе переплетення сильних знань та навичок, як у традиційному маркетингу, так і в ІТ, фінансах тощо. Важливе також глибоке розуміння ринку. Адже тут свої інфлуенсери, свої медіа, свої рекламні сітки. І цей ринок дуже живий, вузький і ти завжди маєш бути попереду усієї планети, тримати руку на пульсі і при цьому бути супер багатозадачним.

На тобі лежить багато завдань, які часто не пов’язані напряму із твоїми обов’язками. Тому ти маєш бути гіпервідповідальним, гіперрозумним, гіперрізностороннім і при цьому відчайдушним. Адже це супер стресово: один рік за п’ять.

У тебе має бути справжня відданість технології чи іншим високим цілям, щоб знаходити у собі сили щодня проходити через те, через що люди зазвичай проходять кілька разів на рік на позиціях маркетолога.


Максим Недобор:
В першу чергу – це стресостійкість та вміння адаптовуватись. Ми працюємо в такій сфері, де проблема за день може з’явитися, розвинутися, дати негативний результат і зникнути – тому діяти треба завжди дуже швидко.

Щодо адаптованості, в крипті все в рази швидше, аніж в звичайному бізнесі. Рік тому треба було розумітися на ІСО, а зараз ці знання вже зовсім не актуальні, тоді як варто розібратися в протоколах і біржах.


Які існують переваги та недоліки професії?

Володимир Малакчі:
Складно виділити недоліки чи переваги: тобі або пасує те, чим ти займаєшся, або ні. Тут залежить від того, в якій компанії ти працюєш. На ринку СНД більшість компаній лише нещодавно почали розуміти всю необхідність у кваліфікованих маркетологах.

У нашій компанії – 482.solutions – з цим простіше. Ми завжди йдемо в ногу з розвитком технології блокчейн, а отже й маркетинг розвивається відповідно.

Найголовніша перевага цієї професії для мене – це можливість постійно створювати щось нове, невелика кількість рутинної роботи.

Максим Уперяка:
Переваги в тому, що це дуже цікаво, адже це незарегульований ринок без правил та якихось бенчмарків та сильних конкурентів з точки зору комунікації.  Тому якщо є базове розуміння маркетингу блокчейну і є можливість для переплетення цих двох галузей, то можна збудувати непогану кар’єру, щодня займатись цікавими речами та непогано заробляти, особливо під час бичачих ралі.

Тут немає боротьби за кожен цент, за кожного клієнта, адже кожна компанія хоче допомогти іншій і, відповідно, на колаборації відбувається багато цікавих кейсів та знайомств.

З недоліків – це жахливий стрес, пов’язаний з ринком. Такий собі фаталізм, коли ти як маркетолог не можеш вплинути на ціну своєї монети. Як би ти сильно не старався, її рух на 90% залежить від ціни біткоїна.

І відповідно, ринок та тренди настільки швидко змінюються, що тобі постійно доводиться перевчатися та знаходитись в пошуку рішень, яких ще ніхто ніколи не робив, або хтось зробив лише 1-2 рази.

До недоліків можна віднести і велику кількість useless та скам-проектів, які маркетологам, що недавно на ринку, складно визначити. Тому тут дуже важливо мати чітко налаштований скам-фільтр, щоб не заплямувати свою репутацію, не втратити час та гроші.

Максим Недобор:
Переваги: ти не просто виходиш з зони комфорту – її не видно навіть якщо дуже придивитися на горизонт 🙂

За рік роботи в крипто- та блокчейн-сфері я особисто дізнався і здобув навичок більше, ніж за все життя. Плюс, розуміння що ти робиш те, що ще 10 років тому ніхто не міг уявити, теж мотивує. Власне, це і є основна причина працювати в цій сфері – тут ти можеш реально зробити щось нове і ні на що не схоже.

https://cryptota.com.ua/portret-profesii-marketoloha/
░░░░░░░░░░░░░░░░░█████████████
░░░██████░░░░░░░░█████████████
░░░██████░░░░░░░░█████████████
░░░██████░░░░░░░░█████████████
░░░░░░░░░░░░░░░░░█████████████
░░░░░░█████████░░█████████████
░░░░░░█████████
░░░░░░█████████
░░░░░░█████████░░░░█████████
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█████████
████░░░░░░░░░░░░░░█████████
████░░░░░░░░░░░░░░█████████
██████████████████████████████
█████████▀▀███▀▀░░▀▀▀█████████
███████▀░░█▀░░░░▄▄▄▄▄▄▄███████
██████░░░██░░▄█▀▀░░░░░▀▀██████
█████░░░░█░░███████▄▄▄░░░▀████
███░██░░░█▄████████▄░▀█▄░░░███
███░░██░░░███████████░░▀█▄░███
████░░▀██▄▄████████░██░░░█▄███
█████░░░░░▀▀▀▀▀▀██░░██░░░█████
███████▄▄▄▄▄▄▄█▀░░░▄█░░░██████
████████▀▀▀▀░░░░░░██░░▄███████
██████████▄▄▄▄▄████▄██████████
██████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████
.
MIXERO.IO
.
██████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████
████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
████
..
..
..
..
..
..
..
..
██████████████████████████████
███████▀▀██░▀█████████████████
████████░░█░█▀▀░██████████████
████████░░▀░░░▄███████████████
██████▀░░░░░░░░░▀██████░▀█████
████▀░░░░░░░░░░░░░██▀▀█▄░░████
████░░░░░░░░░░░▄████▄░▀██░░███
████░░░░░░░░░▄██▀░▄██░░██░░███
█████░░░░░░▄██▀████▀░░██░░████
███████▄▄▄████▄░░░░▄██▀░░█████
███████████░░▀▀▀██▀▀▀░░▄██████
██████████████▄▄▄▄▄▄██████████
██████████████████████████████
..
..
..
..
████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
████
██████████████████████████████████████████████████████████████████████
.
MIX.NOW
.
██████████████████████████████████████████████████████████████████████
████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
████
█████████████
█████████████
░░░░░░░░░██████
█████████████░░░░██░░░██████
█████████████░░░░░░░░░██████
█████████████
█████████████░░█████████
░░░░░░░░░░░░░░░█████████
░░░░░░░░░░░░░░░█████████
░░█████████░░░░█████████
░░█████████
░░█████████░░░██░░░░░░░░░░████
░░█████████░░░░░░░░░░░░░░░████

Altcoins Talks - Cryptocurrency Forum

Портрет професії маркетолога
« on: January 13, 2019, 07:49:43 PM »

For Monthly biddings Check Here


 

ETH & ERC20 Tokens Donations: 0x2143F7146F0AadC0F9d85ea98F23273Da0e002Ab
BNB & BEP20 Tokens Donations: 0xcbDAB774B5659cB905d4db5487F9e2057b96147F
BTC Donations: bc1qjf99wr3dz9jn9fr43q28x0r50zeyxewcq8swng
BTC Tips for Moderators: 1Pz1S3d4Aiq7QE4m3MmuoUPEvKaAYbZRoG
Powered by SMFPacks Social Login Mod