Altcoins Talks - Cryptocurrency Forum

Local => Kripto Para Türkçe Forumları (Turkish) => Topic started by: KaptanJackSparrow on March 28, 2018, 10:23:56 PM

Title: Terra Virtua ICO ve VR 2.0 Hakkında Her Şey
Post by: KaptanJackSparrow on March 28, 2018, 10:23:56 PM
(https://cdn-images-1.medium.com/max/1000/1*IVtcF8IOmShCBKamE4Jjaw.jpeg)

2018, Sanal Gerçeklik 2.0'ın nihayet tüm bunları değerli kılacak bir deneyim beklemek için milyonlarca oyuncuya ineceği yıl olarak faturalandı : maliyet, aksaklıklar, ağrılı donanım konfigürasyonları, ve böylece vb. Basın, yakınınızdaki Best Buy veya PC World'e gelen yeni donanım (VR gözlükleri) hakkında aklınıza takılmıştı. Ve, sözüm ona donanım, donanım üyeleri, Ocak ayında CES'de vaat edilenleri teslim ederse, aslında yolda olabilir.

Ek olarak, 2018 ICO'nun yılıdır. Ama ICO 2.0'a geçme zamanı değil mi? Tam olarak ne anlama geliyor? Bu sahte dolandırıcılık korsan korsanları paramparça para ile kesmek ve süreci daha fazla, iyi, gerçek bir süreç yapmak - zaman özeni ve iş planları ve hemen hemen herhangi bir VC veya büyük yatırımcı için arıyor olacak demektir herhangi bir başlangıç ​​ya da birkaç (veya birkaç milyon) dolar yükseltmek isteyen başka bir şirketten.

Ama VR ile başlayalım, ya da bu konuda, XR (karma gerçeklik, VR ve AR bir arada). Bu eğlence ortamının büyülü “2.0” alemine geçmesi, sadece donanımla ilgili değil. İçerik, yazılım… gerçek oyun ve XR deneyimleri, bu teknoloji platformunun hem kendi deneyimine hem de daha fazlasına ulaşmaya yaklaşması durumunda plakayı yukarı kaldırmalı ve bekarlardan daha fazlasını vurmalı (sizin için başlatılmamış bir beyzbol metaforu). Daha önemlisi, 2018'de her zaman gelir potansiyeli.

Öyleyse, bir üründe gerçekten XR 2.0 yapmak için gereken özellikler ve işlevler nelerdir? İşte sadece birkaç fikir:

- Tek bir uygulamada gerçek “karma gerçeklik”

- Çoklu platform

- Sanal dünyadaki zamanı sürdürme ve artırma becerisi

- Devasa çok oyunculu ve kalıcı

- Aynı sanal ortam / dünyadan çoklu deneyimler

- Blockchain üzerine inşa edilmiş ve sanal ortamda gerçek dünya ticaretini gerçekleştirebilme yeteneği sağlanmıştır.

Daha fazla var ama yukarıda listelenenlere birkaç detay vereyim:

Gerçek “karma gerçeklik”

Bu sadece sanal dünyada olmanın ve daha sonra sanal dünyaya dalmaksızın gerçek dünyayı artırılmış gerçeklikle görme yeteneğidir. Bazı ürünler bunu yapar ama neredeyse yeterli değildir. VR 2.0, daha uzun kullanım oturumlarına ve gerçek dünyada sanal dünyadan çalışabilmeye bağlıdır.

Çoklu platform

Bunun gerçekten ne anlama geldiği, tek bir ürünün hem sanal ortam hem de mobil cihaz veya tablet cihazlarda “tamamlayıcı uygulamalar” veya diğer çevresel ortamlar kullanılarak gerçek olanla birlikte varolabilme yeteneğidir. Sanal dünyasını daha çok “kontrol edebilir”, özellikle de kalıcı bir dünya ise, gerçekte çok ama çok farklı iki dünya arasında gidip geliyormuş hissini aşılayacak ve inşa edecek.

“Dünya” Zamanının Sürdürülmesi / Artırılması

Basit bir şekilde, gerçek dünyada yapabileceğim ya da etkileyebileceğim daha çok şeyi, sanal bir alandan geçireceğim, oraya daha fazla zaman harcayacağım. Birkaç örneğim, sosyal feed'lere gönderme yapmak, güzel avatarımın özgeçmişlerini almak, yayınlamak, yemek siparişi vermek (gerçek gıdalar) ve alışverişi içeriyor. Bu aktivitelerin tam bir sanal ortamdan mı yoksa her iki dünyaya aynı anda göz atmamı sağlayan “karışık AR / VR ortamı” dan sağlayıp sağlamadığı gerçekten önemli değil. Asıl amaç, dalmanın devam etmesini sağlamaktır.

Bir sonraki gönderide, diğer noktaları ve ICO'ları 2.0 seviyesine nasıl sürükleyeceğinizi tartışacağız.


Terra Virtua