Altcoins Talks - Cryptocurrency Forum
Local => Forum kryptowaluty => Aktualności Bitcoin i kryptowalutach => Topic started by: CryptoGirl on June 04, 2018, 01:54:36 PM
-
Ponad 90 tys. zł kosztowała negatywna kampania prowadzona w internecie, jaką zamówił Narodowy Bank Polski wraz Urzędem Komisji Nadzoru Finansowego. Pieniądze trafiły między innymi do sieci partnerskiej YouTube, która należy do TVN.
Wideo na YouTube o tytule "STRACIŁEM WSZYSTKIE PIENIĄDZE?!" przedstawiający w negatywnym świetle inwestycje w kryptowaluty, pojawił się 8 grudnia na kanale Marcina Dubiela. To popularny youtuber, który ma ponad 900 tys. subskrybentów.
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/kryptowaluty-kampania-nbp-knf,65,0,2398529.html
-
Widziałem te wiadomości, już wcześniej o kampanii hatu przeciwko krypto. Moim zdaniem to oni tylko zachęcili ludzi do szukania informacji na temat krypto. Sami piszą, że zarobki są oszałamiające lecz dużo przekrętów i trzeba uważać. My Polacy, jesteśmy mistrzami w przekrętach i myśleniu na skróty. Taka nasza natura, my po prostu pasujemy do krypto.
-
Wszystko, co wiąże się z decentralizacją i niewielką kontrolą państwa będzie zasługiwało na negatywny PR. To tylko świadczy o potędze i perspektywach dla krypto.
-
No i coraz więcej takich kampanii anty crypto wszędzie w Polskim języku. Nie będę podawał linków żeby im nie pomagać w dotarciu do widowni bo wiem po sobie że chętnie bym rzucił okiem jak by była taka możliwość.
-
Zgadzam się z wami, co do tego, że takimi działaniami tylko zachęcają ludzi do szukania info na ten temat. Czarny PR to ryzykowne narzędzie. Tym bardziej warto wg mnie promować i rozwijać takie fora, bo tego nam nikt (chyba ;) ) nie zabroni. Ja np. na zagranicznym forum dowiedziałem się o FuturoCoin, a dopiero potem zczaiłem, że FTO jest z Polski :D
-
90. tys??!!! Chyba nie mają na co pieniędzy wydawać. Zgadzam się z tym, co napisał jacek_jacek. Zresztą NBP mógłby uświadamiać Polaków, że są nie tylko zagraniczne waluty, ale też polskie, takie jak np. FTO, żeby Polacy byli bardziej świadomi swojego rynku.
-
Filmik totalna żenada, moze jedynie reklamować ten ładny czerwony samochodzik (jeśli wyłączy się dźwięk żeby ograniczyć negatywne doznania). W NBP pracują ludzie absolutnie nie kojarzących nowości rozwijającego się świata