Altcoins Talks - Cryptocurrency Forum

Local => Український форум криптовалют => Новини => Topic started by: Yuriy57 on October 28, 2018, 01:40:03 PM

Title: Які кріптомедіа готові брати гроші за приховану рекламу
Post by: Yuriy57 on October 28, 2018, 01:40:03 PM
Розслідування: Які кріптомедіа готові брати гроші за приховану рекламу

Журналіст видання Breaker Корін Файф в своїй статті висвітлює проблему прихованої реклами в англомовних кріптомедіа. Висновки невтішні.

Ця стаття почалася з мейла, який з'явився в поштовій скриньці учасника кілька років тому. Файф не може точно пригадати, коли прийшов перший подібний лист, але саме це він отримав в 2016-м, коли почав писати для CoinDesk. З тих пір кожні кілька місяців він отримує щось подібне:

 Перш за все спасибі за відповідь! Відкрию вам секрет: я займаюся піаром і працюю з багатьма компаніями, яким потрібно отримати розголос на таких сайтах, як Cointelegraph, Coindesk і т.д. Тому я хотів би зробити вам пропозицію. Напишіть статтю про ICO і крипті, зробіть матеріал про трьох компаніях, і я вам добре за це заплачу (більше 1000). Я знаю, що хороші блогери дорожать своєю репутацією і ніколи не погодяться на такі гроші, але мені потрібна ваша допомога, тому я прошу вас розглянути цю пропозицію. Я розраховую на постійне партнерство і буду платити вам в крипті, ETH, PayPal або іншим зручним для вас способом. Будь ласка, повідомте, якщо ви згодні, і ми зможемо обговорити це через Skype. Щиро ваш, Марк.
Ось що відповів автор статті:

 Марк, то, що ви пропонуєте, повністю суперечить журналістській етиці. Я ні за яких умов не погоджуся на таку пропозицію.
Файф точно не єдиний, хто отримував подібні листи. В цьому році Джон Біггс задокументував аналогічне явище, викриваючи піарників, які відправляли TechCrunch схожі пропозиції. Біггс пише:

 Я отримую такі пропозиції майже кожен день, як і майже всі журналісти, з якими я говорив.
Слова Біггса і власний досвід автора цієї статті не давали йому спокою. Він знав, що ніколи не буде брати гроші за такі статті, як і будь-який серйозний журналіст. Висвітлюючи кріптовалютную індустрію, він щодня читав контент на безлічі ресурсів, за які не міг ручатися. У нього виникло питання: якщо ці пропозиції про «лівих» грошей приходять і туди, хіба можна покладатися на чесність всіх журналістів і редакторів? Чи можемо ми вірити в об'єктивність кожної статті?

Чим більше він думав про це, тим більше переконувався в тому, що існує досить простий спосіб перевірити це. В ході розслідування Breaker пропонував різним ресурсам заплатити за висвітлення ICO, щоб перевірити, хто скаже «так».

На жаль, «так» говорили набагато частіше, ніж очікувалося.

контекст
Але для початку трохи історії. Протягом останнього десятиліття популярні ЗМІ або ігнорували блокчейн-компанії, або обмежувалися висвітленням ключових проектів (біткоіни, Coinbase) і сенсаційних новин (наркотики і послуги кілерів в дарквебе за криптовалюта).

Природно, чесні блокчейн-стартапи теж хочуть привернути увагу медіа, адже освітлення в ЗМІ або соціальних мережах, оплата прес-релізів і створення спонсорського контенту для багатьох компаній - єдиний спосіб отримати розголос.

У міру того, як доходи від публіцистики зменшуються в епоху цифрових медіа, інтернет-видання все більше стирають різницю між освітленням проектів і рекламою. Авторитетна New York Times тепер розміщує платні пости на своїй головній сторінці, в той час як Forbes та інші управляють мережею співробітників, які пишуть рекламні статті про бренди під виглядом журналістики.

Все це піднімає безліч питань, але в цій статті нас цікавить тільки сама кричуща форма, коли компанії платять за рекламу, яка прикидається незалежної журналістикою.

суть дослідження
Очевидно, більшість ресурсів не визнаються в тому, що беруть хабарі за статті, якщо їх про це запитати безпосередньо. Тому більш розумно провести таємне опитування.

Обман в даному випадку був мінімальним: Breaker створив фейковий gmail-аккаунт, який нібито представляв PR-компанію. Не було ніякого підробленого веб-сайту або домену; це був просто електронну адресу c зображенням в профілі, яке знайшлося по пошуковому запиту «російський актор» (видання просить вибачення у цієї людини, який став Миколою Костарева, московським PR-агентом).

Потім співробітники Breaker склали список блокчейн-медіа. Вони не стверджують, що список вичерпний, але, щоб мати уявлення про масштаби розслідування, необхідні цифри. Загалом, журналісти звернулися до 28 сайтам і на момент публікації отримали відповідь «так / ні» від 22 (дві відповіді носили неоднозначний характер).

https://coinspot.io/interesting/rassledovanie-kakie-kriptomedia-gotovy-brat-dengi-za-skrytuyu-reklamu/