zdroj: kryptonovinky.skDecentralizovaný prehliadač Brave spustil službu Brave Ads, ktorá umožňuje používateľom prehliadača získavať odmeny za sledovanie reklám. Zavedenie tejto novinky bolo oznámenie na stránke Brave 24. apríla.Tlačová správa uvádza, že používatelia Brave, teda open-source prehliadača, ktorý blokuje reklamy a sledovače webových stránok, môžu odteraz získať 70% podiel na príjmoch z reklám ako odmenu za to, že ich sledujú. Túto odmenu budú mať vypletanú vo forme natívnej kryptomeny Basic Attention Token (BAT).
Brave Ads tvrdí, že zaisťuje, aby sa reklamy ukazovali tým užívateľom, ktorí sa o ne naozaj zaujímajú. Služba zároveň znižuje náklady a tiež riziká týkajúce sa súkromia, bezpečnosti a podvodov.
,,So službou Brave Ads uvádzame na trh digitálnu reklamnú platformu, ktorá chráni užívateľov a ich dáta a zároveň ich odmeňuje za sledovanie reklám. Brave Ads sa tiež zameriava na zlepšenie ekonomiky a konverzie online reklamného priemyslu, aby vydavatelia a inzerenti mohli prosperovať bez sprostredkovateľov, ktorí zbierajú obrovské poplatky.”V januári uzavrel Brave partnerstvo s portálom Cheddar, ktorý ponúkol svojim užívateľom tri mesiace voľného prístupu k ich prémiovému obsahu. Stačilo, aby na to použili prehliadač Brave.

Prehliadač Brave sa okrem toho v decembri 2018 stal predvoleným prehliadačom smartphone HTC Exodus 1, ktorý je označovaný za prvý natívny blockchain telefón na trhu.
Kryptomena Basic Attention Token (BAT) je aj vďaka tejto novinke jednou z mála, ktorej hodnota v tomto týždni rastie. BAT za posledných 7 dní vzrástol na cene voči doláru o 15% a aktuálne je 22. najhodnotnejšou kryptomenou podľa trhovej kapitalizácie.