
אסטרטג השוק הראשי של ריפל, קורי ג 'ונסון, הגיע יחד עם מנכ"ל ריפל עבור "שאל אותי מה הוא רוצה" מושב במרכז שלהם. בראיון שניהם תגובות על דוחות השוק של XRP, Q1 (הרבעון הראשון) בעיות, לקוחות חדשים וכן הלאה.
קורי התחיל בכך שהדגיש את החשיבות של הסתכלות קדימה, ובדרך כלל קשור לבעיות של אנשים. "שקיפות במערכת אקולוגית היא כנראה הגורם החשוב ביותר, במיוחד כאשר אנו חיים כיום", הוסיף.
קורי מוצא את עצמו בדילמה, שהיא גורם מוכר יותר, בין הנוכחות הדיגיטלית XRP רכוש בשימוש על ידי רבים, ואת Ripple בקצה השני של העסק.
כשנשאל על נקודות חשובות של הרבעון הראשון, הדגיש בראד כי הצטרפותו של קורי ג'ונסון היא הנקודה החשובה ביותר ברבעון הראשון. בתגובה, קורי אומר:
"זה היה בדיוק אותו הדבר בשבילי".
הם אמרו שהם השתמשו בכל הרבעון הראשון לטובתם, בקול רציני. כל צוות Ripple ברחבי העולם נאסף במרכז משותף ידוע לכל דבר תחת קורת גג אחת, ובראד התחיל עם אטרקציה זו הלקוח.
בראד:
"אין ספק שיש לנו רבעון מושלם. זה 3 חודשים תקופה, חתמנו על חוזה הייצור של 1 יותר בשבוע. "
בנוסף, קורי:
"זה היה ממש נחמד לראות את הודעות הדוא"ל לעוף בחברה כדי לראות את תחילתה של הזדמנות כזו."
קורי אמר כי זה בהחלט מתחיל וכי הם משתפרים אפילו על מה שהם עושים או אומר, ואפילו איך המוצרים שלהם לעבוד. עם זאת, הגורם החשוב ביותר היה העובדה כי צמתים נוספו לרשתות.
"הצמיחה של הרשת, ביחס לריבוע של מספר הרשתות בה, היא חוק מטקאלף".
לאחרונה, עלייה כזו החלה להראות את עצמה ברצינות ברבעון הראשון. הם חתמו על הסכמי שותפות חשובים עם מרבית הבנקים הגדולים, כמו גם Banco do Brasil ו- IndusInd, הבנקים הגדולים בברזיל ובהודו, בהתאמה. התפתחות ראויה לציון נוספת היא להוסיף את הבנק המרכזי של ערב הסעודית לרשימה כמו לקוח Ripple. לא מרוצה מכך, בנק אוף אנגליה הוסיף גם מלאי.
ההתחלה של עבודה של הבנק המרכזי עם Ripple יש גם יתרונות משניים ושלישוניים חיוני במונחים של עבודה בתוך המערכת האקולוגית המזרח תיכונית. זה הרבה יותר מאשר אישור. הם נמצאים במנוסה והופכים את השינוי של ריפל למבנה דיגיטלי גדול מדגם קטן במונחים של תגמולים מעבר לגבול.
בהתייחסו ללקוחות אלה, אמר בראד:
"נמשיך להתמקד בפתרון בעיות עבור לקוחות אמיתיים. Ripple תמשיך להיות מובילה בשימוש בטכנולוגיה blockchain עבור יוזמות הייצור האמיתי של החברה. "
קורי ציין כי כאשר הוא הצטרף לחברה, מספר הלקוחות היה 190, אבל בתוך כמה שבועות זה עלה ל 225.
בראד רצה למשוך תשומת לב לנקודה אחרת בהרחבת הארגון, אמר:
"בסופו של דבר, ההצלחה נמדדת לפי נפח, כמה מאושר הלקוח וכמה אנחנו יכולים להגדיל את הקצב בפתרון בעיות תשלום חוצה גבולות, וכמה אנחנו יכולים להפחית את חוסר העקביות ואת העלויות."
בראד טען כי כמה חברות שיש להם את הגב על XPurrent של ריפל והתקנות שלה נמצאים בתהליך של השלמת הקצב.