Η Nielsen, ηγέτιδα εταιρεία παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα στην μέτρηση του καναλιού των offline Supermarkets, και η Convert Group, εταιρεία με μοναδική ειδίκευση στη μέτρηση του καναλιού των online Supermarkets και Ηλεκτρονικών Φαρμακείων, προχωρούν σε στρατηγική συνεργασία με σκοπό την εξεύρεση συνεργιών στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Με την παρούσα συμφωνία και οι δύο εταιρείες προσθέτουν αξία στις υπηρεσίες που προσφέρουν στους πελάτες τους στην Ελλάδα, με μετρήσιμα οφέλη: την ολιστική προσέγγιση του offline και online καναλιού των Supermarkets για τα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά Προϊόντα (FMCGs).
https://www.euro2day.gr/news/economy/article/1652730/synergasia-nielsen-kai-convert-group-sthn-ellada.html