follow us on twitter . like us on facebook . follow us on instagram . subscribe to our youtube channel . announcements on telegram channel . ask urgent question ONLY . Subscribe to our reddit . Altcoins Talks Shop Shop


This is an Ad. Advertised sites are not endorsement by our Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise Here Ads bidding Bidding Open

Author Topic: 'Emeklilik şirketlerinde şube dışı işlemler % 60-70'lere ulaştı'  (Read 1484 times)

Offline Bakkt

  • Hero Member
  • *
  • Activity: 827
  • points:
    2169
  • Karma: 2
  • PRIVATE FEDERATED BLOCKCHAIN
  • Trade Count: (0)
  • Referrals: 0
  • Last Active: August 06, 2019, 12:45:39 AM
    • View Profile

  • Total Badges: 19
    Badges: (View All)
    10 Posts First Post Fifth year Anniversary
Anadolu Hayat Emeklilik Genel Müdürü Uğur Erkan, sigorta sektöründe özellikle hayat ve emeklilik kısmında şirketlerin görünen yüzünün, internet şubeleri, mobil şubeleri olduğunu söyledi. Bloomberg HT televizyonunda Finansal Teknoloji programına katılan Erkan, müşteri temas noktalarının artık giderek daha fazla bu alanlar olmaya başladığını vurguladı. Erkan, hem işlem adetlerinde hem müşteri ile temasta dijital kanalların artık dominant olduğunun altını çizerek, "Bankacılıkta yüzde 90'larda olan şube dışındaki kanalların işlem yapma oranı, bizim gibi emeklilik şirketlerinde yüzde 60-70'lere seviyesinde. Tabi bu sadece görünen yüz. Arka tarafa baktığımız zaman, hem operasyon süreçlerinde, hem müşteri deneyiminin daha iyi hale getirilmesi anlamında bu dijital süreç son derece önemli" diye konuştu.

'MÜŞTERİLERLE HAKKIYLA TEMAS KURABİLMEK İÇİN YENİ TEKNOLOJİLERİN KULLANILMASI ELZEM'

Emeklilik sektörünün en fazla yararlandığı teknolojilerin başında müşteri ile 7/24 hizmeti mümkün kılan chatbotların olduğunu kaydeden Erkan, "Bireysel emeklilik tarafında 7 milyon gönüllü katılımcı vardı. Otomatik katılımla 12 milyon oldu ama aslında. Ama burada 16 milyon hesap açıldı. 11 milyonu caydı, ayrıldı ama biz aslında bütün bu 16 milyon kişi ile bir temasımız oldu. Onların işlemlerini yaptık. Yani bir anda müşteri sayısı 2-3'e katladı. Şu anda gelinen noktada bile müşteri sayısı bir yılda yüzde 60-70 arttı. Dolayısıyla bu müşterilere hakkıyla bir temas kurabilmek bakımından yeni teknolojilerin kullanılması elzem" dedi.

Özellikle bireysel emeklilik tarafında fon değişimlerinin çok önemli bir konu olduğunu kaydeden Erkan, buna karşın gönüllü BES'teki 7 milyon kişinin istatistiklere bakıldığında yüzde 95'inin ilk girdiklerinde, ilk seçtikleri fonda kaldıklarını söyledi. Erkan, robo-danışmanlıkların önümüzdeki dönemde bu alanda daha fazla kullanılacağını ifade etti.       

'DİJİTALLEŞME ARTIK BİR FENOMEN'

Dijitalleşmenin günümüzde önemli bir köklü dönüşüm gerektiren fenomeni olduğu belirten Erkan, geçmişte sanayi devrimin yaptığını günümüzde bu teknolojik devrimin hayata geçirdiğini vurguladı. Şirketlerin geleneksel iş modellerini gözden geçirdiği bir dönemden geçildiğini kaydeden Erkan, dijitalleşmenin tehditler içerdiği kadar fırsatları da barındırdığın söyledi. Finansal aktörler arasında en önemlilerinden biri olan sigorta sektöründe konvansiyonel denilen modellerin özellikle satış aşamasında hala geçerliliğinin koruduğunu belirten Erkan, süreçlerin tasarlanması ve müşteri deneyiminin geliştirilmesi noktalarında ise dijitalleşme anlamında çok ciddi atılımların olduğunu kaydetti.

'MÜŞTERİYİ NE KADAR İYİ TANIRSAK O KADAR LEHİNE FİYATLAMA YAPABİLİRİZ'

Günümüzde verinin büyük önem taşıdığını ve veriyi iyi kullanan şirketlerin fark yaratacağını kaydeden Erkan, bunun aynı zamanda müşterinin de lehine olduğunu belirtti. Sigortacılığın bir risk ölçme ve fiyatlama işi olduğunun altın çizen Erkan, "Biz müşteriyi ne kadar iyi tanırsak o kadar lehine uygun fiyatlama yapabiliriz. Ayrıca müşteri de artık 'Beni daha iyi tanımalısın, bana daha uygun çözümlerle gelmelisin' diyor. Bunu yapmanın yolu da müşteriyi daha çok tanımak.  Müşterinin 360 derece bilgisine vakıf olmamız gerekiyor ki, ona uygun çözümleri üretebilelim. Tabi bunun da bir sınırı olması lazım. Kişisel verilerin korunması kapsamında bunları yapmak son derece kıymetli" diye konuştu. Erkan, burada müşterinin rızasının alınması gerektiğinin altını çizdi.

https://www.bloomberght.com/emeklilik-sirketlerinde-sube-disi-islemler-60-70-lere-ulasti-2209954

██████████▀▀▄▄▄▄▄▄▄▄▀▀██████████
████████▀░▄██████████▄░▀████████
██████▀░████████▀▀▀█████░▀██████
█████░░███████▀░░░░██████░░█████
████░░██████▀░░▄██░███████░░████
███░░█████▀░░▄███░▄████████░░███
████████▀░░▄████░░██████████▀▀██
█░░░░██░░▄█████░░█████▀░░██░░░░█
██████████████░░████▀░░▄████▄▄██
███░░████████▀░███▀░░▄█████░░███
████░░███████░██▀░░▄██████░░████
█████░░██████░░░░▄███████░░█████
██████▄░█████▄▄▄████████░▄██████
████████▄░▀██████████▀░▄████████
██████████▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄██████████

           ZROCOR  -  PRIVATE   FEDERATED   NETWORK         
MOST ACCESSIBLE PLATFORM FOR SELF-ACTUALIZATION
                   FACEBOOK                         TWITTER                         GITHUB                           

██████████▀▀▄▄▄▄▄▄▄▄▀▀██████████
████████▀░▄██████████▄░▀████████
██████▀░████████▀▀▀█████░▀██████
█████░░███████▀░░░░██████░░█████
████░░██████▀░░▄██░███████░░████
███░░█████▀░░▄███░▄████████░░███
████████▀░░▄████░░██████████▀▀██
█░░░░██░░▄█████░░█████▀░░██░░░░█
██████████████░░████▀░░▄████▄▄██
███░░████████▀░███▀░░▄█████░░███
████░░███████░██▀░░▄██████░░████
█████░░██████░░░░▄███████░░█████
██████▄░█████▄▄▄████████░▄██████
████████▄░▀██████████▀░▄████████
██████████▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄██████████


Altcoins Talks - Cryptocurrency Forum


This is an Ad. Advertised sites are not endorsement by our Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise Here Ads bidding Bidding Open


 

ETH & ERC20 Tokens Donations: 0x2143F7146F0AadC0F9d85ea98F23273Da0e002Ab
BNB & BEP20 Tokens Donations: 0xcbDAB774B5659cB905d4db5487F9e2057b96147F
BTC Donations: bc1qjf99wr3dz9jn9fr43q28x0r50zeyxewcq8swng
BTC Tips for Moderators: 1Pz1S3d4Aiq7QE4m3MmuoUPEvKaAYbZRoG
Powered by SMFPacks Social Login Mod