
יצרן הרכב האמריקאי הגיש בקשה לפטנט על מנגנון שיספק אמצעי רכב לרכב, הכוללים החלפת אסימוני הצפנה כדי להקל על זרימת התנועה, על פי משרד הפטנטים וסימני המסחר בארה"ב (USPTO)
על פי בקשת הפטנט של פורד מיום 16 בספטמבר 2017, עומס התנועה נובע מפסיכולוגיה של נהגים המתמקדים בהעדפות תהליך נסיעה אישי. הפטנט מציע דרך לעבוד עם "שיתוף פעולה מיזוג ומעבר (CMMP)" המערכת סביב העדפות הנהג.
היישום דן באפשרות של כלי רכב עם מודלים תקשורת להקים תקשורת שיוט מתכוונן (CACC) תקשורת באמצעות אסימונים CMPP. בשלב זה, נוצר סדר עדיפויות בתנועה הזורמת במקום סדרי עדיפויות נפרדים.
כלי רכב עם מערכת תקשורת זו יוכלו לסחור אסימוני CMMP עם עסקאות בודדות. לדוגמה, נניח כי רכב הוא כובש את הנתיב רכב אחר הוא מנסה לעבור נתיב משלה כדי להצטרף לתנועה. למען זרימת התנועה, כלי רכב אשר להקריב העדפות הזמן הפרט יקבלו אסימונים מכלי רכב אחרים.
כדוגמה נוספת, אם הנהג איחר לפגישה שלו, הוא עשוי לבקש רכב לעבור עבור מספר מסוים של אסימונים במשך 10 הדקות הבאות.
מוקדם יותר החודש, יצרנית הרכב הגרמנית מרצדס-בנץ וחברת האם דיימלר AG הציגו מטבע בלוקצ'ינג המבוסס על בלוקצ'ין, שיגמול על נהגים ידידותיים לסביבה ואחראים לאירועי VIP.