follow us on twitter . like us on facebook . follow us on instagram . subscribe to our youtube channel . announcements on telegram channel . ask urgent question ONLY . Subscribe to our reddit . Altcoins Talks Shop Shop

This is an Ad. Advertised sites are not endorsement by our Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise Here

Author Topic: Bitcoin to the sky...  (Read 639 times)

Offline Thyplaymaker

• Activity: 474
  • Trade Count: (0)
  • Referrals: 0
  • Last Active: Today at 01:58:35 PM
    • View Profile

• Total Badges: 14
    Badges: (View All)
    Quick Poster Karma Good Poll Voter
Bitcoin to the sky...
« on: January 02, 2024, 08:59:40 AM »
Omo just woke up this morning just  sey make I observe Bitcoin price I just see Shey Bitcoin dey the price range of $45,514.77 as I see am Omo e sweet me because as we just enter this new year  Bitcoin duh ready dey rise and dey show us love omo this really the year of greens. And I sure say before this month end Bitcoin go hit the price range of $50k. This one duh ready prove Bitcoin new ATH go reach the range of $100k. All of us know Shey Bitcoin go under go corrections but no matter what the price go still rise back so make we continue for the holding and pray for God to guide us all.

Altcoins Talks - Cryptocurrency Forum

Bitcoin to the sky...
« on: January 02, 2024, 08:59:40 AM »

This is an Ad. Advertised sites are not endorsement by our Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise Here

Offline Thyplaymaker

• View Profile

Re: Bitcoin price...
« Reply #1 on: January 09, 2024, 12:23:13 AM »
Omo bitcoin hit $47k like this like this bitcoin is heading to $50k, the price movements actually joy given tho I'm just holding without any fear all my other altcoins holding are still skyrocketing m

Online Agbe

• Legendary
  • Activity: 1212
  • Coinomize.biz
  • Last Active: Today at 04:17:31 PM
    • View Profile

• Total Badges: 17
    Poll Voter Quick Poster 1000 Posts
« Reply #2 on: January 10, 2024, 10:46:57 PM »
Omo bitcoin hit $47k like this like this bitcoin is heading to $50k, the price movements actually joy given tho I'm just holding without any fear all my other altcoins holding are still skyrocketing m
Na so I see am ooh. I been want sell when di price reached dat amount but I come think say the price go reach $50k so I come leave am small and before I know Bitcoin don come down so no way again for me to sell. And now I dey wait make him go up again for me to sell. And be like shey before dis months go end him fit reach $50k and him go make sense be dat.

Offline CryptoLaila

• Activity: 160
  • Last Active: May 24, 2024, 08:40:33 PM
    • View Profile

• Total Badges: 11
    100 Posts Avatar 50 Posts
Re: Bitcoin to the sky...
« Reply #3 on: January 10, 2024, 11:28:53 PM »
Omo just woke up this morning just  sey make I observe Bitcoin price I just see Shey Bitcoin dey the price range of $45,514.77 as I see am Omo e sweet me because as we just enter this new year  Bitcoin duh ready dey rise and dey show us love omo this really the year of greens. And I sure say before this month end Bitcoin go hit the price range of $50k. This one duh ready prove Bitcoin new ATH go reach the range of $100k. All of us know Shey Bitcoin go under go corrections but no matter what the price go still rise back so make we continue for the holding and pray for God to guide us all.
Bitcoin  was up to $46,500+ recently before it retested  and now its  climbing  back, although  still around  $45 but we are expecting more ullish before the weekend  8)

Offline DaNNy001

• Activity: 591
  • Anonymous Bitcoin Mixer
  • Last Active: May 20, 2024, 09:23:41 PM
    • View Profile

500 Posts Topic Starter Poll Voter
« Reply #4 on: January 11, 2024, 02:49:05 AM »
Ma brother no be small thing oo, this one wey SEC sef don approved the Bitcoin ETF nai be every where go soon stew based on the massive change of the face of the market, we all know the influence wey Bitcoin get and if Bitcoin start to rise now nai be say all other altcoins go follow too , so people wey dey hold coins na now be the time to jolly ooo

Offline Thyplaymaker

• View Profile

« Reply #5 on: January 11, 2024, 05:06:25 PM »
Ma brother no be small thing oo, this one wey SEC sef don approved the Bitcoin ETF nai be every where go soon stew based on the massive change of the face of the market, we all know the influence wey Bitcoin get and if Bitcoin start to rise now nai be say all other altcoins go follow too , so people wey dey hold coins na now be the time to jolly ooo
Omo as I check my wallet to day ehn body sweet me see the joy wey appear for my face that moment nor b small thing. As I just here say Bitcoin ETF Approval has been approved by sec nau I tey go check am. And this just the beginning ohh so make we just dey do DCA till the main bullish run after the upcoming halving  ;D
 Just pray make we continue they smile like this ooh.

Offline CryptoLaila

• Activity: 160
  • Last Active: May 24, 2024, 08:40:33 PM
    • View Profile

• Total Badges: 11
    100 Posts Avatar 50 Posts
« Reply #6 on: January 11, 2024, 08:03:09 PM »
I'm still going through the Src approval but as at yesterday there was only approval in USA and I don't think the trade as began already because  their site for that section was down with 404 error, I haven't checked today but  I hope the news are quite true :)

Altcoins Talks - Cryptocurrency Forum

« Reply #6 on: January 11, 2024, 08:03:09 PM »

ETH & ERC20 Tokens Donations: 0x2143F7146F0AadC0F9d85ea98F23273Da0e002Ab
BNB & BEP20 Tokens Donations: 0xcbDAB774B5659cB905d4db5487F9e2057b96147F
BTC Donations: bc1qjf99wr3dz9jn9fr43q28x0r50zeyxewcq8swng
BTC Tips for Moderators: 1Pz1S3d4Aiq7QE4m3MmuoUPEvKaAYbZRoG