Платформа Google Ads занесла ключове слово «ethereum» в чорний список
10 січня стартап з аудиту смарт-контрактів Decenter повідомив в своєму Твіттері про те, що платформа Google Ads занесла в чорний список ключові слова, в яких згадується «ethereum» (ETH).
Google Ads, в свою чергу, відповів на твіт, заявивши, що на платформі можуть рекламуватися криптовалютні біржі, націлені на США і Японію, і що причиною відхилення реклами може бути спроба направити її на користувачів з інших країн.
Коли компанія Decenter пояснила, що займається перевіркою безпеки смарт-контрактів, і що спроби використання ключових слів «сервіси розробки ethereum» і «аудит безпеки ethereum» виводять помилку, офіційний акаунт Google Ads відповів наступним чином:
«Ми не можемо заздалегідь підтвердити, чи може ваше ключове слово викликати показ тих чи інших рекламних оголошень, проте рекомендуємо вам вивчити розділ« криптовалюта », який відображає нашу політику щодо фінансових продуктів і послуг».
Перекладено з coinspot.io