Українська криптобіржа Kuna провела ребрендинг. Що змінилось?13 грудня українська криптобіржа Kuna.io повідомила про проведення ребрендингу. Зокрема, платформа презентувала новий логотип, дизайн сайту та розширений функціонал.
Після ребрендингу та оновлення користувачам Kuna відтепер доступні нові способи поповнення та виведення валют, зокрема ADV-cash і Kuna Code. Завдяки новому сервісу Kuna Code користувач може переказувати активи не лише між акаунтами користувачів біржі Kuna, а й поза межами біржового простору.
Також представлено нове уніфіковане АРІ для створення торгових ботів. Він дає більше можливостей для гнучкого налаштування торгових ботів. API написаний на новій архітектурі, тому буде працювати набагато швидше у порівнянні з попередньою версією. Окрім того, API зробили уніфікованим аналогічно іншим біржам, щоб користувачеві було легко адаптувати торгового бота під API Kuna.
Важливо відзначити, що відтепер загальний баланс зображується в BTC та доларах США. Його можна бачити для кожного активу окремо. Також додали давно очікувану кнопку “Купити\продати по ринку” (Market Order).
Цікаво, що у користувачів є можливість взяти участь у бета-тестуванні нового мобільного додатку. Для цього потрібно залишити заявку на сайті. Тестування триватиме до лютого 2019, після чого додаток буде доступний для всіх охочих.
Вихід на нові ринкиЛого та новий стиль сайту розробляли дизайнери Kuna на базі нових географічних цілей та наявних цінностей бізнесу. Розробка тривала чотири місяці.
“
Нова айдентика Kuna — це природний процес. За 4 роки нашої роботи світ криптовалют та біржа Kuna розвинулися і змінилися. Ми розширюємося, Kuna йде на нові ринки Півдня та Сходу, і ці плани ми закріплюємо на всіх рівнях: від стратегії до інтерфейсу біржі”, – заявив Михайло Чобанян, засновник Kuna.io.
Зокрема, мова йде про плани виходу біржі на ринки Грузії, Білорусі, Росії, Туреччини, Казахстану та Вірменії.
Також Kuna змінила тон спілкування в листах і повідомленнях. Комунікація від біржі стала унаочненою, доступнішою і цікавішою. Команда підтримки відтепер працює цілодобово.
“З моменту появи біржі 2015 року Kuna постійно змінювалася: розширювала кількість торгових пар, удосконалювала функціонал, покращувала якість техпідтримки. Завдання для розробників найчастіше ставив відділ підтримки, який краще знає найчастіші запити користувачів. Команда виконала велику роботу і тепер Kuna візуально представлена в новій концепції глобального бренду”, – відзначив Семен Каплоушенко СOO Kuna.
Також відомо, що розробники та дизайнери Kuna вже працюють над новим інтерфейсом біржі у представленому стилі.
https://cryptota.com.ua/ukrainska-kryptobirzha-kuna-provela-rebredynh/