follow us on twitter . like us on facebook . follow us on instagram . subscribe to our youtube channel . announcements on telegram channel . ask urgent question ONLY . Subscribe to our reddit . Altcoins Talks Shop Shop


This is an Ad. Advertised sites are not endorsement by our Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise Here

Author Topic: Які кріптомедіа готові брати гроші за приховану рекламу  (Read 515 times)

Offline Yuriy57

  • Hero Member
  • *
  • Activity: 807
  • points:
    3224
  • Karma: 38
  • Trade Count: (0)
  • Referrals: 0
  • Last Active: April 20, 2019, 09:33:23 PM
    • View Profile

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    10 Posts First Post Fifth year Anniversary
Розслідування: Які кріптомедіа готові брати гроші за приховану рекламу

Журналіст видання Breaker Корін Файф в своїй статті висвітлює проблему прихованої реклами в англомовних кріптомедіа. Висновки невтішні.

Ця стаття почалася з мейла, який з'явився в поштовій скриньці учасника кілька років тому. Файф не може точно пригадати, коли прийшов перший подібний лист, але саме це він отримав в 2016-м, коли почав писати для CoinDesk. З тих пір кожні кілька місяців він отримує щось подібне:

 Перш за все спасибі за відповідь! Відкрию вам секрет: я займаюся піаром і працюю з багатьма компаніями, яким потрібно отримати розголос на таких сайтах, як Cointelegraph, Coindesk і т.д. Тому я хотів би зробити вам пропозицію. Напишіть статтю про ICO і крипті, зробіть матеріал про трьох компаніях, і я вам добре за це заплачу (більше 1000). Я знаю, що хороші блогери дорожать своєю репутацією і ніколи не погодяться на такі гроші, але мені потрібна ваша допомога, тому я прошу вас розглянути цю пропозицію. Я розраховую на постійне партнерство і буду платити вам в крипті, ETH, PayPal або іншим зручним для вас способом. Будь ласка, повідомте, якщо ви згодні, і ми зможемо обговорити це через Skype. Щиро ваш, Марк.
Ось що відповів автор статті:

 Марк, то, що ви пропонуєте, повністю суперечить журналістській етиці. Я ні за яких умов не погоджуся на таку пропозицію.
Файф точно не єдиний, хто отримував подібні листи. В цьому році Джон Біггс задокументував аналогічне явище, викриваючи піарників, які відправляли TechCrunch схожі пропозиції. Біггс пише:

 Я отримую такі пропозиції майже кожен день, як і майже всі журналісти, з якими я говорив.
Слова Біггса і власний досвід автора цієї статті не давали йому спокою. Він знав, що ніколи не буде брати гроші за такі статті, як і будь-який серйозний журналіст. Висвітлюючи кріптовалютную індустрію, він щодня читав контент на безлічі ресурсів, за які не міг ручатися. У нього виникло питання: якщо ці пропозиції про «лівих» грошей приходять і туди, хіба можна покладатися на чесність всіх журналістів і редакторів? Чи можемо ми вірити в об'єктивність кожної статті?

Чим більше він думав про це, тим більше переконувався в тому, що існує досить простий спосіб перевірити це. В ході розслідування Breaker пропонував різним ресурсам заплатити за висвітлення ICO, щоб перевірити, хто скаже «так».

На жаль, «так» говорили набагато частіше, ніж очікувалося.

контекст
Але для початку трохи історії. Протягом останнього десятиліття популярні ЗМІ або ігнорували блокчейн-компанії, або обмежувалися висвітленням ключових проектів (біткоіни, Coinbase) і сенсаційних новин (наркотики і послуги кілерів в дарквебе за криптовалюта).

Природно, чесні блокчейн-стартапи теж хочуть привернути увагу медіа, адже освітлення в ЗМІ або соціальних мережах, оплата прес-релізів і створення спонсорського контенту для багатьох компаній - єдиний спосіб отримати розголос.

У міру того, як доходи від публіцистики зменшуються в епоху цифрових медіа, інтернет-видання все більше стирають різницю між освітленням проектів і рекламою. Авторитетна New York Times тепер розміщує платні пости на своїй головній сторінці, в той час як Forbes та інші управляють мережею співробітників, які пишуть рекламні статті про бренди під виглядом журналістики.

Все це піднімає безліч питань, але в цій статті нас цікавить тільки сама кричуща форма, коли компанії платять за рекламу, яка прикидається незалежної журналістикою.

суть дослідження
Очевидно, більшість ресурсів не визнаються в тому, що беруть хабарі за статті, якщо їх про це запитати безпосередньо. Тому більш розумно провести таємне опитування.

Обман в даному випадку був мінімальним: Breaker створив фейковий gmail-аккаунт, який нібито представляв PR-компанію. Не було ніякого підробленого веб-сайту або домену; це був просто електронну адресу c зображенням в профілі, яке знайшлося по пошуковому запиту «російський актор» (видання просить вибачення у цієї людини, який став Миколою Костарева, московським PR-агентом).

Потім співробітники Breaker склали список блокчейн-медіа. Вони не стверджують, що список вичерпний, але, щоб мати уявлення про масштаби розслідування, необхідні цифри. Загалом, журналісти звернулися до 28 сайтам і на момент публікації отримали відповідь «так / ні» від 22 (дві відповіді носили неоднозначний характер).

https://coinspot.io/interesting/rassledovanie-kakie-kriptomedia-gotovy-brat-dengi-za-skrytuyu-reklamu/

Altcoins Talks - Cryptocurrency Forum


This is an Ad. Advertised sites are not endorsement by our Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise Here


 

ETH & ERC20 Tokens Donations: 0x2143F7146F0AadC0F9d85ea98F23273Da0e002Ab
BNB & BEP20 Tokens Donations: 0xcbDAB774B5659cB905d4db5487F9e2057b96147F
BTC Donations: bc1qjf99wr3dz9jn9fr43q28x0r50zeyxewcq8swng
BTC Tips for Moderators: 1Pz1S3d4Aiq7QE4m3MmuoUPEvKaAYbZRoG
Powered by SMFPacks Social Login Mod