Чи є майбутнє у подібних програм амбасадорів та де ви заробили свої мільйони?[/b]
Про амбасадорів і хто це. Зараз проходжу певне навчання по маркетингу і темою на самостійне опрацювання було дізнатися про амбасадорів (хто це та навіщо вони). От що я нарила:
Амбасадор - це справжні фанати бренду. Взаємини з ними, як правило, будуються на НЕКОМЕРЦІЙНІЙ основі, оскільки цим людям спочатку цікавий бренд. За власною ініціативою вони активно поширюють інформацію про нього в соцмережах, в своїх особистих блогах і т. д.
Яка мета роботи з Амбассадором?
Створити атмосферу довіри між ними та представниками марки, стимулювати активність Амбассадорів в соцмережах, посилити поширення інформації, яку компанія хоче дати про себе або про свої продукти.
Які завдання амбассадорської програми?
Це відбір активних, які цікавляться брендом користувачів в соцмережах, формування бази цих користувачів, проведення заходів, спрямованих на досягнення мети, про яку сказано вище.
Майданчики для пошуку Амбасадорів- це соцмережі, тематичні форуми, сайти для відгуків; в залежності від бренду можуть бути задіяні також спеціалізовані майданчики.
В першу чергу - це, активні користувачі соцмереж, фанати марки, які регулярно пишуть про продукти бренду в своїх особистих блогах. Далі - це активні користувачі форумів і сайтів з відгуками. Вони ведуть комунікацію на тематичних майданчиках, виступаючи адвокатами бренду.
Також - це адміністратори профільних ком'юніті в мережі, тобто ентузіасти, які заводять спільноти, паблік, групи, сторінки про бренд або про його продукти; самостійно наповнюють їх регулярним контентом, що публікують матеріали, які консультують користувачів. А також найактивніші і постійні учасники дискусій на офіційних каналах бренду в соціальних мережах.
З цього можна зробити висновок, що заробіток амбассадору випадає рідко, тому перспектива не є перспективною... Та з іншого боку, не розумію, як людина буде проводити стільки роботи на засаді одного лише ентузіазму. Адже роботи має бути проведено дуже багато і така робота повинна бути оплачена на рівні з контент-менеджером чи СММщиком. Надалі у статтях надаються факти роботи з амбассадорами і так - їм не оплачують роботу!