follow us on twitter . like us on facebook . follow us on instagram . subscribe to our youtube channel . announcements on telegram channel . ask urgent question ONLY . Subscribe to our reddit . Altcoins Talks Shop Shop


This is an Ad. Advertised sites are not endorsement by our Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise Here Ads bidding Bidding Open

Author Topic: Έμεινε από ρεύμα... η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα  (Read 721 times)

Offline elodia

  • Hero Member
  • *
  • Activity: 779
  • points:
    2189
  • Karma: 2
  • PRIVATE FEDERATED BLOCKCHAIN
  • Trade Count: (0)
  • Referrals: 0
  • Last Active: June 03, 2019, 04:40:13 PM
    • View Profile

  • Total Badges: 17
    Badges: (View All)
    10 Posts First Post Fifth year Anniversary
Υπολογίζεται ότι σήμερα στην Ελλάδα ο ηλεκτροκίνητος στόλος είναι κάτω από 1.000 αυτοκίνητα, την ίδια ώρα που στην υπόλοιπη Ευρώπη η ηλεκτροκίνηση πατάει... γκάζι
Αργή και άμεσα συνδεδεμένη με την παροχή ισχυρών οικονομικών κινήτρων θα είναι η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, παρά τις πρόσφατες εξαγγελίες του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γιώργου Σταθάκη για σταδιακή απαγόρευση της κίνησης ντιζελοκίνητων οχημάτων στα αστικά κέντρα, οι οποίες καλλιεργούν προσδοκίες για πεδίον δόξης λαμπρόν στα ηλεκτρικά οχήματα.

Ο δρόμος, όμως, προβλέπεται πολύ μακρύς, ενώ είναι πολύ πρώιμο να μιλήσει κανείς για απόσυρση των συμβατικών καυσίμων έστω και σε βάθος χρόνου, όταν το κόστος ενός φθηνού ηλεκτροκίνητου οχήματος είναι σήμερα της τάξης των 20.000 ευρώ για χρήση αυστηρά μέσα στην πόλη. Μάλιστα η ηλεκτροκίνηση για να αποκτήσει αξία θα πρέπει να διεισδύσει σε όλη την αλυσίδα οδικών μεταφορών, όπως είναι οι εταιρείες leasing και μίσθωσης οχημάτων, τα ταξί και τα ΜΜΜ, που αποτελούν το πιο γηρασμένο και συγχρόνως ρυπογόνο κομμάτι. Οι εν λόγω τομείς, μάλιστα, αν δεν βρεθούν τα κατάλληλα χρηματοδοτικά εργαλεία θα συνεχίσουν να βλέπουν με τα κιάλια την ηλεκτροκίνηση.

Υπολογίζεται ότι σήμερα στην Ελλάδα ο ηλεκτροκίνητος στόλος είναι κάτω από 1.000 αυτοκίνητα, την ίδια ώρα που στην υπόλοιπη Ευρώπη η ηλεκτροκίνηση πατάει... γκάζι και οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανακοινώνουν η μία μετά την άλλη ότι από το 2020 θα ξεκινήσουν αυτόνομη γραμμή παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων (μέχρι σήμερα προσθέτουν τα χαρακτηριστικά των ηλεκτροκίνητων σε συμβατικές πλατφόρμες οχημάτων). Η Volkswagen μάλιστα έχει ανακοινώσει ότι έως το 2025 το 50% των αυτοκινήτων της θα είναι ηλεκτρικά.

Πέρυσι στη χώρα μας ταξινομήθηκαν 32 αμιγώς ηλεκτρικά και 76 ηλεκτρικά υβριδικά (δηλαδή οχήματα που λειτουργούν με κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά και ρεύμα). Συνολικά από το 2013 έχουν ταξινομηθεί 468 ηλεκτρικά αυτοκίνητα (182 αμιγώς ηλεκτρικά και 286 υβριδικά).

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του Ινστιτούτου Ενέργειας Νοτιοανατολικής Ευρώπης (ΙΕΝΕ) για τις προοπτικές των ηλεκτρικών οχημάτων, το 2017 η αγορά κινήθηκε ελάχιστα προς τα πάνω, καθώς το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε από 0,06% σε 0,19%! Ωστόσο παραμένει εξαιρετικά χαμηλά σε σχέση με ό,τι συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη. Η πιο σημαντική τάση είναι η στροφή των καταναλωτών προς τα υβριδικά οχήματα με ηλεκτρική ενέργεια, τα οποία αντιπροσώπευαν το 80,1% των συνολικών πωλήσεων. Αυτή η στροφή αποδίδεται στα νέα μοντέλα που εισήχθησαν στην ελληνική αγορά, το 2017, κυρίως από τις BMW και Volkswagen, παρέχοντας τη δυνατότητα για 20-50 χλμ. ηλεκτρικής οδήγησης.

Η μελέτη αναφέρει ότι η ηλεκτροκίνηση βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης στην Ελλάδα, κυρίως λόγω της έλλειψης υποδομών και εκπαίδευσης σχετικά με τα πλεονεκτήματα αυτού του τύπου οχημάτων. Οσον αφορά την έλλειψη σημείων φόρτισης, η διεθνής εμπειρία έχει δείξει ότι το 85% των χρηστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα φορτίζει στη δική του κατοικία, ενώ άλλοι τα φορτίζουν στον χώρο εργασίας και κάποιοι ακόμα λιγότεροι σε δημόσιους χώρους.

https://www.protothema.gr/economy/article/841849/emeine-apo-reuma-i-ilektrokinisi-stin-ellada/

██████████▀▀▄▄▄▄▄▄▄▄▀▀██████████
████████▀░▄██████████▄░▀████████
██████▀░████████▀▀▀█████░▀██████
█████░░███████▀░░░░██████░░█████
████░░██████▀░░▄██░███████░░████
███░░█████▀░░▄███░▄████████░░███
████████▀░░▄████░░██████████▀▀██
█░░░░██░░▄█████░░█████▀░░██░░░░█
██████████████░░████▀░░▄████▄▄██
███░░████████▀░███▀░░▄█████░░███
████░░███████░██▀░░▄██████░░████
█████░░██████░░░░▄███████░░█████
██████▄░█████▄▄▄████████░▄██████
████████▄░▀██████████▀░▄████████
██████████▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄██████████

           ZROCOR  -  PRIVATE   FEDERATED   NETWORK         
MOST ACCESSIBLE PLATFORM FOR SELF-ACTUALIZATION
                   FACEBOOK                         TWITTER                         GITHUB                          

██████████▀▀▄▄▄▄▄▄▄▄▀▀██████████
████████▀░▄██████████▄░▀████████
██████▀░████████▀▀▀█████░▀██████
█████░░███████▀░░░░██████░░█████
████░░██████▀░░▄██░███████░░████
███░░█████▀░░▄███░▄████████░░███
████████▀░░▄████░░██████████▀▀██
█░░░░██░░▄█████░░█████▀░░██░░░░█
██████████████░░████▀░░▄████▄▄██
███░░████████▀░███▀░░▄█████░░███
████░░███████░██▀░░▄██████░░████
█████░░██████░░░░▄███████░░█████
██████▄░█████▄▄▄████████░▄██████
████████▄░▀██████████▀░▄████████
██████████▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄██████████


Altcoins Talks - Cryptocurrency Forum


This is an Ad. Advertised sites are not endorsement by our Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise Here Ads bidding Bidding Open


 

ETH & ERC20 Tokens Donations: 0x2143F7146F0AadC0F9d85ea98F23273Da0e002Ab
BNB & BEP20 Tokens Donations: 0xcbDAB774B5659cB905d4db5487F9e2057b96147F
BTC Donations: bc1qjf99wr3dz9jn9fr43q28x0r50zeyxewcq8swng
BTC Tips for Moderators: 1Pz1S3d4Aiq7QE4m3MmuoUPEvKaAYbZRoG
Powered by SMFPacks Social Login Mod