Lelongan BlockchainPasaran Blockchain (Lelongan) adalah asas ekonomi CryptoTycoon yang terbuka, telus dan didorong oleh komuniti. Lelongan menetapkan harga untuk semua perkara yang dimainkan oleh permainan:
komponen, bahagian, cetak biru, ciptaan dan rig sendiri.
Lelongan adalah didorong oleh masyarakat, yang bermaksud segala-galanya yang dijual di sana datang dari kami atau komuniti. Kami akan menetapkan tindakan awal, tetapi ini tidak akan berlaku lagi. Hubungan bekalan dan permintaan sebenar akan terpulang kepada anda, para pemain.
Terdapat dua cara untuk terlibat dengan Lelongan. Anda sama ada
Pembelian / Jualbarang-barang di sana, atau anda
Membuat tawarandan perdagangan barang-barang dalam pertukaran untuk token yang anda mined dengan rig anda, atau bertukar item yang anda ada di pelupusan anda. Ia adalah perkara Jual atau Perdagangan.
Marketplace berfungsi pada Ethereum Blockchain, semua urus niaga adalah on-chain, semua item bernilai Ethereum. Pembeli / penjual membayar bayaran yang kecil di ETH untuk setiap tawaran yang mereka buat, kecuali untuk perdagangan langsung (bayaran tidak dikenakan).

Setiap barang datang dengan banyak butiran untuk dipelajari dan juga grafik trend untuk menganalisis betapa berharga barang tertentu. Oleh kerana semua barang perlu dihasilkan menggunakan Blueprints (atau dicipta terlebih dahulu), bekalannya terhad. Sekiranya permintaan meningkat, itu akan ditambah dengan kenaikan harga dan kekurangan barangan segera. Anda boleh memainkan permainan yang panjang dengan mengumpul item yang anda percaya bernilai, dan ini adalah permainan Supplier (Hustler).
Barracuda ProtokolPermainan pelanggan pelayan moden memerlukan sambutan rangkaian yang luar biasa. Mereka tidak bergantung kepada TCP kerana masalah prestasi, malah mereka bergantung kepada UDP. Kami memerlukan sesuatu yang lebih baik untuk permainan Massive Multiplayer kami, dan itulah cara Protokol Barracuda (Protokol) dilahirkan.
Protokol Barracuda adalah lapisan tersulik di atas UDP. Protokol ini menggunakan struktur Datagramnya sendiri-dengan sepenuhnya disesuaikan I / O-dan menjadikannya pelayan dan pembangunan rangkaian lebih mudah.
Protokol menyimpan sambungan aktif dengan beberapa parameter yang boleh diandalkan:
id, titik akhir, permintaan terakhir dan latensi titik akhir.Datagram menyediakan pengecam sambungan. Protokol Barracuda kemudian menempatkan sambungan aktif yang dikenal pasti dan menghantar Datagram di sana.
Protokol ini mampu membaca Datagrams secara tidak sengaja dan menulis kepada Barracuda Buffer (Penampan) sendiri, saiz yang ditakrifkan dalam konfigurasi Protokol. Buffer menyimpan tanda waktu dan id pemilik permintaan dan menunggu permintaan itu dilaksanakan. Protokol ini mempunyai pengambil asal untuk permintaan masuk dan fungsi untuk mengesahkan pelaksanaan permintaan. Sebarang permintaan yang belum dilaksanakan akan disimpan di Penampan dan dicuba oleh pelayan sehingga diproses. Demikianlah Buffer menghapuskan kerugian paket pada aplikasi beban tinggi.
Protokol Barracuda menggunakan kedua-dua kaedah segerak dan tidak segerak. Itu membolehkan penembusan fungsi Protokol dalam benang selari tidak bergantung kepada satu sama lain. Protokol ini menggunakan KA yang tidak diselaraskan secara on-board sepenuhnya (terus hidup). Pengesahan pengguna disahkan oleh Kunci Pengguna yang unik.
Akhirnya, Protokol menggunakan penyulitan AES untuk melindungi data anda.
Protokol Barracuda adalah protokol prestasi tinggi yang boleh dipercayai yang direka untuk menjalankan permainan berbilang pemain. Dan keindahannya, adalah bahawa ia datang dengan perlindungan data pengguna dalam fikiran.